Clan NYC
Würden Sie gerne auf diese Nachricht reagieren? Erstellen Sie einen Account in wenigen Klicks oder loggen Sie sich ein, um fortzufahren.

Clan NYC

www.LOFD.de
 
StartseiteNeueste BilderAnmeldenLogin

 

 öffentliches Gästebuch

Nach unten 
+4
SniperX
kleine_maus
Lepuh
verwaltung
8 verfasser
Gehe zu Seite : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Weiter
AutorNachricht
baldur
Gast




öffentliches Gästebuch Empty
BeitragThema: öffentliches Gästebuch   öffentliches Gästebuch Icon_minitimeSo 30 Sep 2007, 16:16

hallo

hier darf ein jeder seinen eintrag hinterlassen.
Nach oben Nach unten
Thorin_e
Gast




öffentliches Gästebuch Empty
BeitragThema: Re: öffentliches Gästebuch   öffentliches Gästebuch Icon_minitimeDi 02 Okt 2007, 17:52

Wer darf der erste sein oha das bin ja ich Smile

Ich hinterlasse hier mal ballongige Grüße und wünsche euch viel Spass heud abend, es ist ja in Deutschland Feiertag.

Eigentlich wollt ich ja mit Lepuh einen trinken, geht aber nicht da ich heud abend hinter und nicht vor der Theke stehe Very Happy

Bis dahin

und viel Glück!

Der Thorin
Nach oben Nach unten
baldur
Gast




öffentliches Gästebuch Empty
BeitragThema: Re: öffentliches Gästebuch   öffentliches Gästebuch Icon_minitimeDi 02 Okt 2007, 18:09

Thorin_e schrieb:
Wer darf der erste sein oha das bin ja ich Smile

Ich hinterlasse hier mal ballongige Grüße und wünsche euch viel Spass heud abend, es ist ja in Deutschland Feiertag.

Eigentlich wollt ich ja mit Lepuh einen trinken, geht aber nicht da ich heud abend hinter und nicht vor der Theke stehe Very Happy

Bis dahin

und viel Glück!

Der Thorin
... und unter der theke liegst am ende lol!
Nach oben Nach unten
Gast
Gast




öffentliches Gästebuch Empty
BeitragThema: Re: öffentliches Gästebuch   öffentliches Gästebuch Icon_minitimeDi 02 Okt 2007, 18:55

@Thorin:
Na dann paß mal auf, daß Dein Zwergenbärtchen ned in die Biermaßen reinhängt Laughing

Viel Spaß heut Abend, aber denk dran: Das flüssige Zeug is auch für die anderen da, ned nur für Dich Wink
Nach oben Nach unten
Gast
Gast




öffentliches Gästebuch Empty
BeitragThema: Re: öffentliches Gästebuch   öffentliches Gästebuch Icon_minitimeDi 02 Okt 2007, 19:14

Lepuh schrieb:
@Thorin:
Na dann paß mal auf, daß Dein Zwergenbärtchen ned in die Biermaßen reinhängt Laughing

Keine Angst, Lepuh. Das passiert keinem echten Zwerg Wink
Nach oben Nach unten
Gast
Gast




öffentliches Gästebuch Empty
BeitragThema: Re: öffentliches Gästebuch   öffentliches Gästebuch Icon_minitimeDi 02 Okt 2007, 21:07

dwarf_warrior schrieb:
Keine Angst, Lepuh. Das passiert keinem echten Zwerg Wink
Du kennst Thorin ned, der is so scharf auf Bier, der stolpert schon mal komplett in einen Krug. Und ein Zwerg im Bier, das ist nicht unbedingt sooo appetitlich Laughing
Nach oben Nach unten
verwaltung
Admin



Männlich
Anzahl der Beiträge : 880
Alter : 36
Anmeldedatum : 02.09.07

öffentliches Gästebuch Empty
BeitragThema: Re: öffentliches Gästebuch   öffentliches Gästebuch Icon_minitimeDi 02 Okt 2007, 21:34

xD na dann thorin viel spaß ;D

@Lepuh: ist doch alltag in der kneipe ;D
Nach oben Nach unten
https://n-y-c.forumieren.com
ein hell
Gast




öffentliches Gästebuch Empty
BeitragThema: noch eins?   öffentliches Gästebuch Icon_minitimeDi 16 Okt 2007, 22:11

servus erdnüsse,

wos hamma an do schens gfundn... cyclops

ich sauf allein doppelt soviel wie ihr alle miteinander rendeer
auch wenn ihr neben brauereien oder der bärwurzelaufzucht lebt... pale

sauberne smilies habts... sunny

lg
sting
Nach oben Nach unten
Gast
Gast




öffentliches Gästebuch Empty
BeitragThema: Re: öffentliches Gästebuch   öffentliches Gästebuch Icon_minitimeDi 16 Okt 2007, 23:28

Ja Herrgottsach, wenn sieg i denn do umanand hadschn?

Der Sting, i glaab i häng, oide Wurschthaut! Woh´s duast´n´Du do herrin?

Kimm, geh moi eini, nachhert schenk i der oan nei, daß der´s Grausen kimmt und nimmer woasch wo vorn und hint is, Du Saubayer Du greisliger ausm Norden. Du Südpreiß! lol!

Ja grias Di! Jetzt werd i doch no amoi bei Euch neischaun miasn, koh ja ned ollerwei n´Gaschdgebr spuin Laughing
Nach oben Nach unten
bluadwur
Gast




öffentliches Gästebuch Empty
BeitragThema: Re: öffentliches Gästebuch   öffentliches Gästebuch Icon_minitimeFr 26 Okt 2007, 20:26

oida zipfeglatscher,

abundzua muase oh amoi nochschaun wos es aso dreibts affraid

oba bittsche nenn me wennst me scha voaschn mechst an nordesterreicher, oba koan südpreis.
franken wird ibrigns im volksmund als pufferzone bezeichnet. des is de natirliche grenz zwischn de "normalen" und den damischn preisenbeidln. so schauts aus... lol!

ija, genau. kannst me ah amoi in unserm forum bsuacha.
hamma nämlich wos zum organisiern. mecht nexdn summa a lofd-grill-party in meim goadn schmeißen. king

prost und habedere
Nach oben Nach unten
Gast
Gast




öffentliches Gästebuch Empty
BeitragThema: Re: öffentliches Gästebuch   öffentliches Gästebuch Icon_minitimeFr 26 Okt 2007, 21:51

A geh Du Saubreiß Du elendiger, sei doch stahd. A Nordöschdereicher mechatsch sei? Vergiß des, siecht mer doch oadaitig daß Du oaner vo dene da omm bischd.

Du Heischleicher, jetzat hearst mer amoi zua, Du Sauhund Du verregter: Freili ho I in eier Bluatsforum neigschaugt, und was siech ich? Es Hund es elendige hobt´s gor koa Gästebuch eider, es Bagage es greislige!

Zitat :
ja, genau. kannst me ah amoi in unserm forum bsuacha.
hamma nämlich wos zum organisiern. mecht nexdn summa a lofd-grill-party in meim goadn schmeißen.
Wer, wos, wo, wia?

Sapprament zefix, des sagsch mer fei noml, i mechat a amoi den Zwergerlherrscher am Bärterl zing dearfen, ob der mog oder eid is mir wuarscht, des koh´sch mer glaum Wink

Du Seggl, mir sprecha uns no amoi! Laughing
Nach oben Nach unten
wurzl
Gast




öffentliches Gästebuch Empty
BeitragThema: Re: öffentliches Gästebuch   öffentliches Gästebuch Icon_minitimeSa 03 Nov 2007, 03:42

du zipfeglatscher,

wo bist an owei?
kimmst ah eh nimma ins icq?
werd ma demnext amoi so a headset zualeng. dann vozaih a da scha wos schens... du hoibabua.... scratch

und? wia gehts eng sunst owei? Question
Nach oben Nach unten
Gast
Gast




öffentliches Gästebuch Empty
BeitragThema: Re: öffentliches Gästebuch   öffentliches Gästebuch Icon_minitimeSa 03 Nov 2007, 13:21

Ah Du Grattler, sei doch stahd.

Ja woaßt, i tip grod ed so gern, hab mer wos am Ellboung zuzocha, aber des wead scho wiader Wink

Wenn Du so a Headset hosd, des is ja a pfundige Soch. Nachert kenna mer ja amoi an Ratsch hoidn wenn´d mogst, nachert beschimpf ich die amoi in echt Du Breznsoiza!

I wünsch der wos :-)
Nach oben Nach unten
urhell
Gast




öffentliches Gästebuch Empty
BeitragThema: Re: öffentliches Gästebuch   öffentliches Gästebuch Icon_minitimeSo 04 Nov 2007, 18:48

ah du freibierletschn, schau dasd a ruah gibst... pig

hosd an wida agsait mid deim ellboang? bist beim zipfeglatschn in schiaflag kemma? lol!

fralle, nexde woch wenne amoi zeit find werdama so ohrnsteppsl zualeng. brauche grod na an depp der ma sogd wiare des aschliaß. woasd as eh, i bin in sechane sachan owei a weng a botsche Embarassed

habedere und pfiadgod
Nach oben Nach unten
Gast
Gast




öffentliches Gästebuch Empty
BeitragThema: Re: öffentliches Gästebuch   öffentliches Gästebuch Icon_minitimeSo 04 Nov 2007, 19:11

Nix do, hättsch woi gern wenn i mei goschn hoidn dad, ge? Obr den Gfoin dua i Dia eider mei Liaber, des koh´sch der hinter´d Ohrwatschln schreim. Und wenn dazua z´blehd bischd, nachert tätowia i´s der eini wennsch mogsch Wink

Oans koh´sch mer glaum, so schwar mit em Headset is gor eid, hätt i zerscht oh ned dacht. Aber des stepselsch oh und guad is, mehra muaschd eigntli nimmer macha und scho kohsch mit mer botschn wenn´d wühsch. Und freili wenn i oh wüh lol!

Pfiadi Gott und an schena Sundog winsch i dihra!
Nach oben Nach unten
waidler
Gast




öffentliches Gästebuch Empty
BeitragThema: Re: öffentliches Gästebuch   öffentliches Gästebuch Icon_minitimeFr 30 Nov 2007, 22:58

he zipfeglatscher,

OIS GUADE ZUM GEBURTSDOG

i moch da ah a bsundas gschenk, i kimm nexde wocha af augschburg und dann saff ma a hoibe aufm christkindlmorkt...geh kimm, i lod de ei rendeer

werst eh scha hackeprall und fern da hoamad sa? - guad is
i wünsch da an haffa scheißdreg und bis boid oide wurschthaut

gruß
da bierrambo scratch
Nach oben Nach unten
Gast
Gast




öffentliches Gästebuch Empty
BeitragThema: Re: öffentliches Gästebuch   öffentliches Gästebuch Icon_minitimeSo 24 Feb 2008, 19:27

waidler schrieb:
he zipfeglatscher,

OIS GUADE ZUM GEBURTSDOG

i moch da ah a bsundas gschenk, i kimm nexde wocha af augschburg und dann saff ma a hoibe aufm christkindlmorkt...geh kimm, i lod de ei rendeer

werst eh scha hackeprall und fern da hoamad sa? - guad is
i wünsch da an haffa scheißdreg und bis boid oide wurschthaut

gruß
da bierrambo scratch

lepuh, galt das dir damals?
Nach oben Nach unten
Gast
Gast




öffentliches Gästebuch Empty
BeitragThema: Re: öffentliches Gästebuch   öffentliches Gästebuch Icon_minitimeSo 24 Feb 2008, 23:29

baldur schrieb:
lepuh, galt das dir damals?
Worauf Du Gift nehmen kannst. Dafür hab ich auch erst kürzlich den oOo kartenübergreifend den Krieg erklärt, siehe hier:
http://dielustigenspioballons.siteboard.de/dielustigenspioballons-about290.html
lol!
Nach oben Nach unten
pina
Gast




öffentliches Gästebuch Empty
BeitragThema: respekt morti   öffentliches Gästebuch Icon_minitimeMi 19 März 2008, 14:07

ich freue mich das ich standhalte

schön das ich gastfreundlich seit

so mal hallo

flower Evil or Very Mad pirat
Nach oben Nach unten
Gast
Gast




öffentliches Gästebuch Empty
BeitragThema: Re: öffentliches Gästebuch   öffentliches Gästebuch Icon_minitimeMi 19 März 2008, 15:13

pina schrieb:
ich freue mich das ich standhalte

schön das ich gastfreundlich seit

so mal hallo

flower Evil or Very Mad pirat
Kleine Zwischenfrage, wem oder was verdanken wir Deinen Eintrag?
Nach oben Nach unten
Lord-of-
Gast




öffentliches Gästebuch Empty
BeitragThema: Re: öffentliches Gästebuch   öffentliches Gästebuch Icon_minitimeMo 24 März 2008, 09:27

Man, man, man. Ihr seid wirklich nen lustiger Haufen. Obwohl ich 12 Jahre mit nem Bayern zusammen gearbeitet habe, muß ich mich beim lesen in eurem "erklärten" Krieg ganz schön zusammen reißen. So gebe hiermit kund, dass ich mal bei euch im Forum vorbeigeschaut habe und euch allen noch nen schönen Ostermontag wünsche.
PS: Besonderer Gruß an Junge412 What a Face (Witzige Smileys habt ihr.)
Nach oben Nach unten
verwaltung
Admin



Männlich
Anzahl der Beiträge : 880
Alter : 36
Anmeldedatum : 02.09.07

öffentliches Gästebuch Empty
BeitragThema: Re: öffentliches Gästebuch   öffentliches Gästebuch Icon_minitimeMo 24 März 2008, 13:40

Frohe Ostern Lord-of-the-war Smile
schön das du uns mal besucht hast.
Nach oben Nach unten
https://n-y-c.forumieren.com
Thorin_e
Gast




öffentliches Gästebuch Empty
BeitragThema: Re: öffentliches Gästebuch   öffentliches Gästebuch Icon_minitimeDi 15 Apr 2008, 11:30

Holla ich habe gerade mal Baldurs Sig. durchgeschaut,
Respekt, mit euren Kodex und Clanregeln gehe ich fast konform.

Ich hoffe bei euch ist alle i.O.
wusstet ihr überhaupt das ich eine eheliche Lebensgemeinschaft mit Lepuh eingegangen bin Laughing
Der Kerl ist einfach klasse Very Happy
Nach oben Nach unten
Gast
Gast




öffentliches Gästebuch Empty
BeitragThema: Re: öffentliches Gästebuch   öffentliches Gästebuch Icon_minitimeDi 15 Apr 2008, 11:43

Thorin_e schrieb:
Holla ich habe gerade mal Baldurs Sig. durchgeschaut,
Respekt, mit euren Kodex und Clanregeln gehe ich fast konform.

Ich hoffe bei euch ist alle i.O.
wusstet ihr überhaupt das ich eine eheliche Lebensgemeinschaft mit Lepuh eingegangen bin Laughing
Der Kerl ist einfach klasse Very Happy
ich wusste doch, der kerl hat ein schmutziges geheimnis.
so eine pig Laughing Laughing Laughing darüber muss ich ein ernstes wörtchen reden

nur thorin, soetwas sollte für lofd im generellen eingeführt werden, damit das
spiel wieder einigermassen spass macht
Nach oben Nach unten
Thorin
Gast




öffentliches Gästebuch Empty
BeitragThema: Re: öffentliches Gästebuch   öffentliches Gästebuch Icon_minitimeDi 15 Apr 2008, 13:18

Dazu müsste das Spiel mal funzen,
Drecks Lofd.........
und ich habe auch die leichte Befürchtung das sich niemand aus dem Forenteam bzw. Support melden wird.

Die ganze Arbeit fürn Arsch,
und ich habe extrem viel Zeit für Rebellion investiert No
Nach oben Nach unten
Gesponserte Inhalte





öffentliches Gästebuch Empty
BeitragThema: Re: öffentliches Gästebuch   öffentliches Gästebuch Icon_minitime

Nach oben Nach unten
 
öffentliches Gästebuch
Nach oben 
Seite 1 von 6Gehe zu Seite : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Weiter

Befugnisse in diesem ForumSie können in diesem Forum nicht antworten
Clan NYC :: der Lounge Bereich :: Gästebuch-
Gehe zu: